پارميسپارميس، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

همه ی وجودمونی

دلنگرونتم نفسم

1390/8/14 19:02
نویسنده : مامان پریسا
514 بازدید
اشتراک گذاری

5ماهگي كرجعزیزدل مامان دارم از غصه میمیرم قربون اون صورت مثل ماهت برم.گلکم دیروز بردمت دکتر واسه دستت دکتر فرستاده ام ار ای داریم ازغصه دق میکنیم

 منوبابافرشید برات نذرکردم چیزی نباشه دکتر گفت توده است وباید تخلیه بشه اگه خدایی نکرده تو چیزیت بشه مامان میمیره دارم برات مینویسم و اشک میریزم ای خدااخه دلت میاد چشمای مشکی براقش وببین چقدر معصومه...گریه

هرکسی به دل ما سرزد برا بچم دعا کنه

بابا انقدر گریه کرده داره دیوونه میشه

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
11 خرداد 90 19:35
آخی بمیرمممممم خیلی دلم گرفت این پستو خوندم از صمیم قلب برای دخمل کوچولوتون دعا می کنم ایشالا که مشکلش به زودی زود حل میشه
مامان یکتا
23 خرداد 90 17:27
سلام عزیزم خال دختر نازمون چه طوره چی شد بهتر شده تو را خدا خبری به ما هم بده دلنگران این فرشته ناز هستم