پارميسپارميس، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

همه ی وجودمونی

محبتام براتو گلم.....منو تنها نزار

1391/2/4 19:57
نویسنده : مامان پریسا
701 بازدید
اشتراک گذاری

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا میبوسید.تمام دردهایم یادم میرفت.

دیروز وقتی زمین خوردم دردم نیامد.

اما...../

به جاش تمامی بوسه های مادرم یادم آمد.ماچ

                                                                    بوس

عزيز دل مامان

پارميس قشنگم.فكرنكني يه وقت مامان بي وفا شدم ديگه كم برات مينويسم

نه/عزيزكم.چندوقت كه كامپيوتر خراب بود بعدشم من رمزعبور وب رو فراموش كرده

بودم وبا يه -كوچيك چند وقتي بود كه نميتونستم وارد بشم ولي گلكم قول ميدم تند

تند برات بنويسم.اين روزا كه سرت حسابي شلوغه بابا فرشيد برات يه خرگوش كوچولو

خريده وتو حسابي مشغولي الانم فسقلي داره پاي منو ليس ميزنه.اسم خرگوش و

با مشورت ما گذاشتي پاني. تو خيلي دوست داشتي پدي بزاري ولي من متقاعدت

كردم كه اسم خرگوش كوچولوي منو نزاري آخه من هميشه وهنوز ياد خرگوشم

هستم.يه چند تا عكس ازش گرفتم برات ميزارم تا هميشه يادگاري داشته باشي

دختر گل مامان شماالان ديگه مهرامسال كه بيا ديگه بايد مشغول درس وكتاب بشي

وميري پيش دبستاني

پ

پاني لوس

پارميس وپاني

 

 

بچت

 

                 

    اينم يه عكس ازت كه من خيلي دوست دارم وتو متنفري چون داري مه مه ميخوري وميترسي كسي مسخرت كنه همش از رو صفحه موبايلم برميداري ولي من عاشق مه مه خوردنتم .البته ازديد ديگران بچه5/5 ساله شيشه بخوره مسخرست ولي من  دوست دارم تو تا اخر عمرتم شيشه بخوري چون شيرو با ليوان دوست نداري. بخور نانازم.

بچه مه مه خوري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
11 خرداد 91 17:13
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان ا تنا
16 خرداد 91 14:53
سلام عزیزم خوبی ما از وبلاگ شما دیدن کردیم وبا اجازه لینک میکنیم شما هم دوست داشتید مارو لینک کنید
نازنین جون
2 تیر 91 12:48
اخی جیگرشو چه ددختره نازی چه خرگوشه ملوسی داری