پارميسپارميس، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

همه ی وجودمونی

همه خوشحاليم

1390/9/21 0:45
نویسنده : مامان پریسا
550 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز نازنينم سلام/

نميدوني چقدر خوشحالم.21جواب ام ار اي را گرفتم داشتم از دلشوره ميمردم از بيمارستان تا خونه مامان جون هزار بار مردم .تا رسيدم فوري به دايي علي زنگ زدم تا جواب وبراش بخونم خداروشكر گفت يه توده بافت نرم خوشخيمه وموردي نداره قسمش دادم يه وقت دروغ نگه بازم دلم رضانشد زنگ زدم واسه عموفريدت اونم كه گفت چيزي نيست خيالم راحت شد حالا خوشحالم بايه كم اضطراب برا عملت البته به دكترت ايمان دارم چون هم فوق تخصص هم دايي تاييدش ميكنه.فرداشم به دكتر نشون دادم و15/4 نوبت عمل برات گذاشت كه انشاالله به خوبي رفع بشه....دوست دارم مامانملالا

 عروسكخنده

عکسهای قبل وبعد عملتالهي بميرم برات

بيمارستان فجر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرين
11 تیر 90 8:47
سلام من دعا مي کنم به حق اين روزها و ماههاي عزيز پارميس ناز هيچ مشکلي نداشته باشه و هميشه سلامت باشه به اميد خدا که عملش هم با موفقيت انجام بشه . من که خيلي براش دعا مي کنم.